25 jan Merkenloyaliteit bij wasboxen
Merkenloyaliteit bij wasboxen: Voordelen van klantenkaarten en andere loyaliteitsregelingen in de wasboxindustrie.
Wanneer klanten zich emotioneel gehecht, betrokken en verbonden voelen met een merk hebben ze vertrouwen in de service of het product en keren terug voor aankopen en/ of bevelen het product aan, aan vrienden en familie. Ook bepaalde professionele diensten zoals taxichauffeurs en andere vervoersbedrijven hebben er baat bij één vaste wasbox te kiezen. Wasboxen kunnen hiervan profiteren en merkenloyaiteit stimuleren door gebruik te maken van methoden zoals
• loyaliteitsprogrammas( clubpunten, beloningen etc.. Klanten de mogelijkheid bieden een aantal wasbeurten in een pakket te betalen tegen een gereduceerd tarief wat opgeslagen wordt in het individuele account van een klant)
• Extra voordelen / beloningen voor verwijzende vrienden en familie (Iets eenvoudigs als klanten een gratis wasbeurt geven als ze een vriend doorverwijzen)
• Buitengewone service (als de service niet goed is komen klanten uiteindelijk niet terug), Het bergijpen van de journey van de klant en diens ervaring( van de website en de prijs tot de technische kennis
• Marketing en promoties (via email marketing and social media)